-

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag bara kunde vara hemma och softa gjorde mig glad!
Vad gjorde du kl 08 imorse: jag satt vid the computer! 
Vad gjorde du för 15 min sedan: jag satt vid datorn då med (tro inte att jag suttit här hela dagen...)
Det sista du sa högt: "haha" typ
Det senaste någon sa till dig: "haha hörru" 
Vad har du druckit idag: juice, mjölk och vatten
Vad var det senaste du åt: en bananaa, lisa är nog stolt över mig :-) 
Vad var det senaste du köpte: godis.. ops
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun typ
Vad är det för väder hos dig nu: äckel väder, det förklarar allt
Godaste glassmaken: vanilj!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja jag tror nästan det
Sover du tungt: tungt.. haha det beror väl på
Drömmer du mardrömmar: om det räknas med den drömmen då jag åkte skidor och nästan blev påkörd av en lastbil i backen såå ja! nej men haha, ja men det händer.
Trivs du med din skola: japp!
Favoritklädsel: shorts, nåt fint linne och converse + en väska (dock inte på vintern.. då är det tights och nån mysig tröja + en halsduk och helst converse... dock för kallt så några andra vinterskor då) 
Favoritlåt just nu: jag har nog ingen riktig favorit, men kommer alltid älska your guardian angel med the rep jumpsuit apparatus 

Lisa Gandalf Gallneby

HAHA banana! :D<3 klart jag är stolt!!

Datum: 2011-01-18 / Tid: 18:40:55
Hemsida: http://lisagallneby.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

Kommentar:

Trackback