sammanfattning av 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? yes i did!
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag hade inga :-)
3. Har du träffat någon som betyder väldigt mycket för dej? ja, väldigt många!
4. Har du träffat någon du älskar? ja
5. Vilka länder besökte du? oj jag tror inte om jag besökte några
6. Vad önskar du att du gjort som du inte hann med? har faktiskt inte tänkte så mycket på det.. vet inte :-)
7. Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? finns så otroligt många datum alltså! men kortfattat: nyhemsveckan, norrland, öland, unite.. galet! 15/1 dog morfar, kommer alltid att tänka på det då med..
8. Kommer du sakna 2010? jag saknar redan de bra stunderna, men man har ju minnena kvar!
9. Tror du att 2011 kommer bli bättre eller sämre? ungefär lika bra tror jag! jag ska ha ett toppen år!
10. Vad fick dej att må bra? alla vänner, familjen, gud!
11. Vad spenderade du mest pengar på? kläder och övriga saker..
12. Har du stött på många jobbiga problem? inte många stora, men man har ju haft sina stunder ja
13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? vi är fria, get up, the stand, little lies! finns en del 
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? det har väl varit ungefär lika
15. Hur tillbringade du julen? med min familj och mormor
16. Blev du kär? ja
18. Något du önskade dig och fick ? jao
19. Något du önskade dig men inte fick? ja
20. Vilka stunder har du gråtit mycket? morfar dog, avslutningsmiddagen med 9:orna och de kvällar jag gråtit efter några
21. Vad gjorde du på din födelsedag? - shit jag minns inte!?!
22. Den bästa nya personen du träffade? - kan inte säga en, finns för många
23. Vilket var det roligaste du har gjort under 2010? hela sommarlovet och nu på unite, finns en del saker till!

Annie

heeeeeeej! Jag har hört att din härliga familj ska komma till stan och vara med på gudtjänsten på söndag. Jag skulle bara kolla om du hade tänkt hänga fröken Josefine Gren! :D

Datum: 2011-01-03 / Tid: 05:25:21
Hemsida: http://anniewahlstrom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

Kommentar:

Trackback