REDIGERING.

Någon frågade om jag redigerar mina bilder eller om ljuset blir så när jag fotar. Som ni ser ovan redigerar jag bilderna (ibland behövs ju mer och ibland nästan ingen redigering alls) rätt mycket pga att dom ser sjukt tråkiga ut utan redigering. Så det är så det ligger till! :-)
update: Hur/vilket program jag redigerar i beror lite på bilden som sagt. Men oftast gör jag inget märkvärdigt utan jag ökar bara kontrastet och lägger på någon effekt. Antingen gör jag det i photoshop eller i picnik. Eftersom jag inte är så duktig på photoshop använder jag oftast picnik för det är så himla lätt!

Natalie

Vilket program använder du då? Och hur gör du? :)

Datum: 2011-07-06 / Tid: 19:06:07
Hemsida: http://www.livinliife.devote.se
Lina

Okej :)Tack för svaret men frågar samma fråga som Natalie ;)

Vilket program använder du ? :P

Datum: 2011-07-07 / Tid: 19:34:24
Lina

Okej tack för svaret men frågar samma fråga som natalie :) Vad annvänder du för program ?

Datum: 2011-07-07 / Tid: 19:36:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

Kommentar:

Trackback