Wish you where here

nu är jag 17, vilket innebär att det är ett år kvar till 18! det är sjukt vad tiden går alltså.. haha kära nån. måste bara säga tack till kalle och lisa som gav mig kakor! och sen vill jag bara säga att jag längtar till sommarlovet. jag får äntligen träffa josefin då! nyhem, öland, kristinehamn och annat är det också. taggad! woho!

josefin

JAG LÄNGTAR SOM SJUTTON ! :D haha fattaru? sjutton ;D kom på det nyss. jaja, du är bäst och det vet du att jag tycker. du är saknad och det vet du redan också. För att inte nämna att jag tycker du sjunger bra, för det vet du också.



men visste du att jag drömde att vi träffades på busstationen i falun för några nätter sedan? nej tänkte väl det :D det var kul för du hade det där linnet med smiley på och det var sommar och vi satt på en bänk och skrattade.

MEn sen vaknade jag och insåg att allt var en dröm haha :P kram bästa josefine gren ! vi ses sooon

Datum: 2011-05-17 / Tid: 23:04:28
josefin

JAG LÄNGTAR SOM SJUTTON ! :D haha fattaru? sjutton ;D kom på det nyss. jaja, du är bäst och det vet du att jag tycker. du är saknad och det vet du redan också. För att inte nämna att jag tycker du sjunger bra, för det vet du också.



men visste du att jag drömde att vi träffades på busstationen i falun för några nätter sedan? nej tänkte väl det :D det var kul för du hade det där linnet med smiley på och det var sommar och vi satt på en bänk och skrattade.

MEn sen vaknade jag och insåg att allt var en dröm haha :P kram bästa josefine gren ! vi ses sooon

Datum: 2011-05-17 / Tid: 23:05:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

Kommentar:

Trackback